PGK wraca do bezpośredniej obsługi klientów

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej, informuje, że od wtorku, 4 maja następuje przywrócenie standardowych godzin pracy Zakładów Spółki. Przywrócona zostaje także bezpośrednia obsługa klienta, w tym obsługa kasowa – z zachowaniem ogólnie obowiązujących rygorów sanitarnych oraz zasad bezpieczeństwa. Nadal obowiązuje nakaz zasłaniania ust i nosa oraz dezynfekcja rąk, a w 1 pomieszczeniu może przebywać 1 klient na 1 stanowisko obsługujące.

Dotychczasowe ograniczenia wynikały z wprowadzonych przez Rząd RP zaostrzonych restrykcji spowodowanych wzrostem zachorowań na COVID-19.

Pracownicy PGK w dalszym ciągu zachęcają do załatwiania spraw i formalności drogą telefoniczną, mailową, przez system ePUAP lub za pomocą poczty tradycyjnej (adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Radomsku, ul. Stara Droga 85, 97-500 Radomsko), a także do regulowania zobowiązań finansowych w formie przelewów na numery kont podanych na fakturach.


Exit mobile version