Kampania marketingowa OSM w Radomsku #WspierajmyNasze wygrała konkurs Onet.pl i otrzymała od Grupy Ringier Axel Springer nagrodę za innowacje. W konkursie startowało ok. 100 tyś. firm. Dzięki #BiznesKochaBiznes wsparcie otrzymało do tej pory 60 Zwinnych Przedsiębiorców. Łącznie w ramach akcji zebrano 1,8 mln złotych. Każdy przedsiębiorca, który został wytypowany do nagrody, otrzymał od Grupy Ringier Axel Springer kampanię reklamową, wartą 30 tysięcy złotych z zagwarantowaną emisją we wszystkich serwisach wydawcy.
„Jako największy wydawca medialny w Polsce chcemy doceniać i promować inicjatywy, dzięki którym nasza gospodarka będzie się rozwijać. Postanowiliśmy zachęcić do tego także naszych klientów. Wierzymy, że solidarność biznesu to coś, co pomoże nam wszystkim przetrwać ten trudny czas i wyjść z niego obronną ręką. Ruszamy z akcją BiznesKochaBiznes, w której może wziąć udział każdy przedsiębiorca w Polsce!” – piszą organizatorzy akcji na Onet.pl
Kampania zasięgowa #WspierajmyNasze będzie trwała do końca sierpnia. Patrząc na statystyki już widać pierwsze efekty. Odnotowano wzrost względem ilości odsłon, co raz więcej nowych użytkowników przybywa na stronę.
To niesamowite uczucie – patrzeć, jak nasza marka rośnie. Wierzymy, że to dopiero początek rozwoju w przestrzeni internetowej i nie tylko, że jeszcze wiele przed nami. Ta kampania jest dla ludzi z pasją, myślących o dobrych stronach naszej egzystencji i dla tych, którzy po prostu kochają życie! Z całego serca dziękujemy redakcji Onet.pl za to niezwykłe wyróżnienie. Taka wygrana to nie tylko radość, adrenalina i satysfakcja, to tak naprawdę kolejny etap rozwoju, wejście na wyższy level, całkowicie nowy horyzont. Takie rzeczy zostają w pamięci do końca życia. Dziękujemy też wszystkim Partnerom, którzy dołączyli do naszej kampanii! Za wiarę w ten projekt i niezwykłe zaangażowanie. Cieszymy się niezmiernie z tej nagrody i zachęcamy kolejnych Partnerów do integracji i budowania naszej platformy wzajemnych referencji! Działajmy dla wspólnego dobra, czyniąc ten świat trochę lepszym. – dodaje Specjalista ds. Marketingu Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Radomsku.