Awaria sieci ciepłowniczej w Radomsku. Pracownicy pogotowia ciepłowniczego pracują nad wznowieniem dostaw ciepła i gorącej wody.
W poniedziałek, 29 stycznia po godz. 20 Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Radomsku poinformowało o stopniowym wychładzaniu sieci ciepłowniczej. Na skutek awarii sieci ciepłowniczej nie były realizowane dostawy ciepła i ciepłej wody do odbiorców w całym mieście.
Aktualnie występuje stopniowy spadek ciśnienia w sieci, a ekipy pogotowia ciepłowniczego pracują nad usunięciem przyczyny awarii. Na chwilę obecną nie jest znany dokładny czas usunięcia awarii i wznowienia dostaw, stąd prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość. Wykorzystujcie ciepłe ubrania i koce, żeby jak najmniej odczuć skutki tej sytuacji – poinformowała spółka.
Na godz. 22:30 ciepło nie jest dostarczane jeszcze tylko do odbiorców w ul. Piłsudskiego (odcinek od policji do ronda przy ul. Targowej), Nadrzecznej, Zielonej i Pułaskiego i mieszkańców. Sieć jest obecnie dogrzewana i do odbiorców na jej końcach ciepło będzie docierało sukcesywnie.
O godz. 23:00 uruchomiliśmy dostawy ciepła ciepła do wszystkich odbiorców w sieci. Po dogrzaniu sieci w godzinach porannych u wszystkich temperatura powinna powrócić do normy – napisano w komunikacie PGK.
We wtorek, 30 stycznia w godzinach porannych ponownie zaczęło spadać ciśnienie w sieci ciepłowniczej.
Teraz trwają prace nad przywróceniem ciśnienia. To umożliwi ponowne wznowienie dostaw ciepła i wody do odbiorców. Obecnie trwa napełnianie sieci nośnikiem ciepła. Niestety to długotrwały proces. Na chwilę obecną trudno wskazać dokładny czas przywrócenia dostaw ciepła i gorącej wody – brzmi ostatni na tę chwilę komunikat PGK.
Czytaj też: 32. Finał WOŚP: światełko do nieba oraz występy artystyczne [FOTO i VIDEO]