Kampania OSM Radomsko wygrała Plebiscyt Zmiany Roku 2021

Kampania Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Radomsku #WspierajmyNasze wygrała plebiscyt zorganizowany przez Ringier Axel Springer Polska.


#WspierajmyNasze to akcja marketingowa pro bono w duchu pandemicznej solidarności przedsiębiorców. Celem akcji zorganizowanej przez OSM w Radomsku jest wspieranie lokalnych producentów i zachęcanie konsumentów do kupowania polskich produktów. Stawianie na lokalnych producentów i sięganie po produkty, które powstają w naszym bezpośrednim sąsiedztwie to ważna inicjatywa z perspektywy wyzwań związanych ze skracaniem odległości w łańcuchach dostaw.

–  Dziękujemy z całego serca wszystkim, którzy oddali swój głos na kampanię #WspierajmyNasze w Plebiscycie NOIZZ „Zmiany Roku 2021”! Byliście niesamowitym wsparciem w walce o zwycięstwo. Taka społeczność to prawdziwy skarb. Wśród nominowanych w kategorii „Zmiana na dużą skalę” znaleźli się dwaj globalni gracze: Lidl Polska i Levi’s. Nasza wygrana pokazuje tylko, że takie wartości jak wzajemność, utrzymywanie dobrych relacji i dbanie o siebie nawzajem mają moc. Działając razem z myślą o budowaniu lepszego jutra udowodniliśmy, że możemy mieć realny wpływ na to, co dzieje się wokół nas i w naszym ekosystemie. Tą Nagrodą zamykamy cały nasz kampanijny cykl marketingowy – mówi twórca kampanii.

Kampania #WspierajmyNasze zdobyła łącznie 5 nagród za innowacje


Exit mobile version