Od poniedziałku 22 marca zostanie ograniczony dostęp do Urzędu Miasta. Jednorazowo przy recepcji będą mogły przebywać dwie osoby.
Urzędnicy zalecają załatwianie wszelkich formalności za pomocą telefonów, platformy e-PUAP i poczty elektronicznej um@radomsko.pl. Jeśli załatwienie spraw urzędowych nie jest możliwe w powyższy sposób wszelkie dokumenty będzie można składać w Punkcie Obsługi Interesanta znajdującym się przy głównym wejściu do urzędu miasta. Dodatkowo przy wejściu do budynku ustawiona jest specjalna skrzynka podawcza. Do budynku jednorazowo mogą wejść dwie osoby. Wejście od strony Sądu Rejonowego i winda w dalszym ciągu będą zamknięte.
We wtorki do odwołania prezydenci nie będą przyjmować interesantów. Można się kontaktować telefonicznie – 44 685 45 10. Również do odwołania zawieszono wszystkie dyżury radnych w urzędzie miasta.
Urząd Stanu Cywilnego w Radomsku będzie otwarty od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.30 (we wtorki do 17).
Klienci USC będą mogli składać dokumenty jedynie za pomocą skrzynki znajdującej się w holu, natomiast sprawy najpilniejsze czyli bieżąca rejestracja urodzeń, małżeństw i zgonów będzie można załatwić dzwoniąc pod numer 44 685-45-52 lub mailowo usc@radomsko.pl.
Telefony w Urzędzie Miasta Radomska:
Punkt Obsługi Interesanta – tel. +48 (44) 685 45 00
Sekretariat Prezydenta Miasta – tel. +48 (44) 685 45 10
Sekretariat Wiceprezydentów Miasta – tel. +48 (44) 685 45 20
Wydział Spraw Obywatelskich – Dowody Osobiste, Ewidencja Ludności
tel. +48 (44) 685 44 86
Działalność Gospodarcza – tel. +48 (44) 685 45 09
Wydział Finansowy – Referat Podatków – tel. +48 (44) 685 44 56
Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Gospodarowania Odpadami
tel. +48 (44) 685 44 90 – gospodarowanie odpadami
tel. +48 (44) 685 45 01 – Program Ograniczania Niskiej Emisji
tel. +48 (44) 685 44 98 – decyzje środowiskowe
tel. +48 (44) 685 44 99 – wycinka drzew, pielęgnacja
fax +48 (44) 685 45 13