„Sołectwo na plus” czyli wsparcie dla gmin w województwie łódzkim

Zarząd województwa łódzkiego ogłosił nabór zgłoszeń do programu  „Sołectwo na plus”.

Zgłoszenie należy sporządzić na druku i złożyć w biurze podawczym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego lub przesłać za pocztą na adres Al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, w terminie do 1 lutego 2021 roku (decyduje data stempla pocztowego).

Głównym celem programu jest wspieranie i promowanie inicjatyw społeczności lokalnej, wspieranie aktywności społecznej, budowanie świadomości obywatelskiej i tożsamości lokalnej oraz wspieranie działalności Kół Gospodyń Wiejskich poprzez udzielenie pomocy finansowej jednostkom samorządu terytorialnego województwa łódzkiego.

Składane zgłoszenia powinny dotyczyć projektów realizowanych wyłącznie w terminie od 1 lipca 2021 roku do 15 listopada 2021 roku.

Kwota dotacji w ramach projektu dla jednej miejscowości nie może być większa niż 10 tysięcy zł.

Wymagania dla projektów zostały określone w regulaminie.

Wszelkie zapytania można kierować: pod adresem email: dorota.rzeznik@lodzkie.pl, lubtelefonicznie 42-663-32-24, 42-663-35-74

REGULAMIN_SOLECTWO_NA_PLUS_WWW

Exit mobile version