Uczniowie Zespołu Szkół Elektryczno-Elektronicznych w Radomsku, działający w Szkolnym Kole Entuzjastów Reklamy, uczestniczyli w finale Ogólnopolskiego Konkursu „Rozwój ma wiele twarzy”. Przygotowana przez nich kampania społeczna została doceniona przez jury – zajęła 2. miejsce.
Uczniowie realizowali zadanie konkursowe pod kierunkiem nauczycielek: Barbary Dziubek, Eweliny Hofman oraz Joanny Zatońskiej. Nad stroną techniczną czuwał Paweł Nowakowski.
Uroczysta ceremonia rozdania nagród odbyła się 10 marca 2016 roku w Warszawie. Do konkursu pod hasłem „Rozwój ma wiele twarzy” zgłosiło się kilkadziesiąt zespołów ze szkół gimnazjalnych oraz ponadgimnazjalnych z całej Polski. Zadaniem uczniów było zaplanowanie, przeprowadzenie i zmierzenie efektów kampanii społecznej, która miała ukazywać ideę współpracy rozwojowej i zachęcać odbiorców do zaangażowania się w inicjatywy na rzecz rozwoju. Kampanię należało przeprowadzić z wykorzystaniem dwuminutowego spotu. – W tym roku temat konkursu, nawiązujący do Europejskiego Roku na rzecz Rozwoju 2015, był trudny – podkreślił, podczas inauguracyjnego przemówienia, Witold Naturski – szef Działu Informacji i Komunikacji Społecznej w PKE. W kategorii szkół ponadgimnazjalnych do ścisłego finału zakwalifikowało się pięć drużyn, w tym zespół z „Elektryka”. Prace konkursowe oceniali m. in.: Ewa Duda-Maciejewska (marketingowiec i socjolog, wykładowca SWPS, członkini Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR), Katarzyna Pszczoła (Koordynator Europejskiego Roku na rzecz Rozwoju, Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce), Magdalena Trojanek (Grupa Zagranica), Sylwia Żmijewska-Kwiręg (Centrum Edukacji Obywatelskiej).