W ramach obchodów 10-lecia działalności w Radomsku, firma Whirlpool Corporation oficjalnie zainaugurowała dziś wystawę #PlacesthatMatter w Miejskim Domu Kultury w Radomsku. – Otwarcie wystawy w Polsce najpierw w Radomsku nie jest przypadkowe – zauważa Fabio Pommella, prezes Zarządu Whirlpool Company Polska Sp. z o.o. – Projekt podkreśla istotę naszej 10-letniej działalności w Radomsku, czyli symbiozę rozwoju firmy oraz lokalnej społeczności – dodaje.
Polska jest jednym ze strategicznych krajów dla firmy Whirlpool Corporation w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka), o czym świadczy fakt, że firma jest jednym z największych amerykańskich inwestorów w kraju. Whirlpool Company Polska zatrudnia niemal 6000 osób, w tym około 1800 w radomszczańskiej strefie przemysłowej.
Po zakończeniu wystawy w Radomsku, projekt będzie prezentowany do końca sierpnia także we Wrocławiu i w Łodzi. Polska jest drugim krajem regionu EMEA, który organizuje wystawę po swojej premierze we Włoszech. – Postanowiliśmy przedstawić nasz projekt we wszystkich miastach w Polsce, w których działamy, ponieważ uważamy, że nie można osiągnąć sukcesu gospodarczego bez zaangażowania społeczności lokalnej – mówi Zygmunt Łopalewski, dyrektor ds. Komunikacji korporacyjnej. – Chcieliśmy pokazać zaangażowanie, wrażliwość i empatię dla naszego sąsiedztwa w kraju, który jest jednym z najważniejszych dla naszej działalności w regionie EMEA – dodaje.
W otwarciu wystawy, która w MDK będzie gościć do końca lipca, oprócz kierownictwa i pracowników firmy Whirlpool uczestniczyli radomszczańscy samorządowcy.