Zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Miasta

Od dzisiaj wchodzi w życie rządowe rozporządzenie dot. złagodzenia obostrzeń epidemicznych.

W urzędzie Miasta załatwić można sprawy związane z:
– rejestracją stanu cywilnego;
– ewidencją ludności i dowodami osobistymi;
– pomocą społeczną;
– świadczeniem usług komunalnych;
– decyzjami architektoniczno-budowlanymi o: warunkach zabudowy i zagospodarowaniu terenu, ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, pozwoleniu na budowę, sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych, zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, o ustaleniu lokalizacji linii kolejowej;
– decyzjami dotyczącymi ochrony środowiska w tym zezwoleniami na usunięcie drzew lub krzewów, korzystaniem z wód w zakresie zgody wodnoprawnej.

Nowe rozporządzenie rządowe łagodzi obostrzenia epidemiologiczne, wprowadza też nowe zalecenia dla administracji publicznej i jednostek samorządowych.

Prezydent Jarosław Ferenc przyjmuje interesantów telefonicznie we wtorki w godz. od 11 do 17 po wcześniejszym umówieniu się. Jednakże w razie konieczności osobistej wizyty będzie przyjmował we wtorki w godz. od 13 do 16 po uprzednim umówieniu się telefonicznym.

Ze zmian organizacyjnych – otwarte będą jedynie główne drzwi urzędu. Wejście od strony windy będzie zamknięte (dotychczas było to wejście dla chcących skorzystać z kasy urzędu).

W USC interesanci będą przyjmowani pojedynczo z zachowaniem zasady, że w tym samym czasie, w jednym pomieszczeniu nie może być więcej niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi, z wyłączeniem osób realizujących zadania w zakresie obsługi interesantów.

Urzędnicy nadal zachęcają interesantów o załatwianie formalności za pomocą telefonów, platformy e-PUAP i poczty elektronicznej um@radomsko.pl. Dokumenty i wnioski można również złożyć w kopertach do skrzynki wystawionej przy wejściu głównym do budynku Urzędu Miasta (ul. Tysiąclecia 5). Na kopercie należy umieścić telefon kontaktowy.

Numery telefoniczne do Urzędu Miasta Radomska:
Urząd Stanu Cywilnego – tel. +48 (44) 685 45 52; 685 45 51; usc@radomsko.pl;
Punkt Obsługi Interesanta – tel. +48 (44) 685 45 00;
Sekretariat Prezydenta Miasta – tel. +48 (44) 685 45 10;
Sekretariat Wiceprezydentów Miasta – tel. +48 (44) 685 45 20;
Wydział Spraw Obywatelskich – Dowody Osobiste, Ewidencja Ludności – tel. +48 (44) 685 44 86;
Działalność Gospodarcza – tel. +48 (44) 685 45 09;
Wydział Finansowy – Referat Podatków – tel. +48 (44) 685 44 56;
Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Gospodarowania Odpadami:
gospodarowanie odpadami – tel. +48 (44) 685 44 90;
Program Ograniczania Niskiej Emisji – tel. +48 (44) 685 45 01;
decyzje środowiskowe – tel. +48 (44) 685 44 98;
wycinka drzew, pielęgnacja – tel. +48 (44) 685 44 99 / fax +48 (44) 685 45 13.

Exit mobile version