Komunikacja w wirtualnym świecie. Szkolenie w Starterze
W siedzibie Startera odbyło się szkolenie z planowania zadań oraz sprawnej komunikacji, które poprowadził radomszczanin Paweł Aulich.
Pandemia koronawirusa uwypukliła potrzebę sprawnego komunikowania się w wirtualnym świecie zarządzania informacjami. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzieli się, jakie korzyści niesie wykorzystanie oprogramowania usprawniającego współpracę online, jak poprawić organizację pracy i zwiększyć produktywności w czasie.
– Pracę należy planować, ponieważ ułatwia to cały jej proces. Jeśli pracujemy w zespole, odpowiednie planowanie wyznacza jasne kierunki i sprawia, że każdy wie co i kiedy ma robić. Szczególnie przydatne jest to przy pracy zdalnej, która obecnie staje się bardzo popularna – wyjaśnia Paweł Aulich, dodając że kolejnym ważnym aspektem pracy, któremu należy poświęcić uwagę jest sprawna komunikacja między osobami z zespołu, by uniknąć nieporozumień między pracownikami.
(Info:UM)