Starter Radomsko zaprasza na szkolenie

Starter Radomsko zaprasza na szkolenie, które odbędzie się 1 października o godz. 12.00.
Pandemia koronawirusa uwypukliła potrzebę sprawnego komunikowania się w wirtualnym świecie zarządzania informacjami.
Wykorzystanie oprogramowania usprawniającego współpracę online przynosi korzyści takie jak poprawa organizacji pracy, zwiększeniu produktywności w czasie. Trzy narzędzia, z których warto skorzystać w zarządzaniu organizacją i sobą. Zawodowo i prywatnie.
Plan szkolenia:
– Wstęp i wprowadzenie do tematu
– O planowaniu działań
– Taski
– Planowanie i zarządzanie online
– Asana czy Trello?
– O komunikacji
– Dlaczego komunikacja jest ważna?
– Slack
– Podsumowanie
REJESTRACJA
starter@radomsko.pl
PROWADZĄCY
Paweł Aulich – radomszczanin, właściciel agencji interaktywnej Igers Crowd, broker reklamowy, Specjalista ds. Digital Marketingu i Social Mediów, trener kompetencji cyfrowych, wydawca lokalnego portalu informacyjnego, członek Regionalnej Izby Przemysłowo-Handlowej w Radomsku, Mobilny Doradca działający w ramach programu Sektor 3.0, które jest przedsięwzięciem Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności.