Komunikat dla klientów Starostwa Powiatowego
W związku z wprowadzeniem zaostrzonych restrykcji spowodowanych wzrostem zachorowań na COVID-19, mając na uwadze zdrowie klientów urzędu i jego pracowników oraz względy bezpieczeństwa Zarząd Powiatu Radomszczańskiego zaapelował do mieszkańców, by w miarę możliwości wszystkie niezbędne sprawy i formalności załatwiali drogą telefoniczną, mailową, przez system ePUAP lub za pomocą poczty tradycyjnej (adres: Starostwo Powiatowe w Radomsku, ul. Leszka Czarnego 22, 97-500 Radomsko).
Osobiście dostarczane wnioski oraz inne dokumenty należy składać do skrzynki podawczej wystawionej przy wejściu do urzędu, w Biurze Obsługi Klienta. Uwaga, w celu usprawnienia kontaktu na wniosku należy podać numer telefonu kontaktowego.
W sytuacji epidemicznej urząd nie zaprzestaje pracy, wykonując zadania niezbędne do pomocy obywatelom, a także inne zadania pilne i niecierpiące zwłoki.
Wnioski będą rozpatrywane, dokumenty wydawane, a rejestracje dokonywane, jednak do budynku Starostwa Powiatowego będą wpuszczani wyłącznie klienci, którzy dokonali uprzednio telefonicznego (lub mailowego) umówienia wizyty. Bezpośredni kontakt jest możliwy przy zachowaniu zasad bezpieczeństwa oraz z zachowaniem środków ochrony osobistej. Na każde stanowisko wpuszczany będzie jeden klient.
Uwaga. W starostwie funkcjonują dwa wejścia: główne wejście A oraz wejście B, w którym obsługiwani są wyłącznie klienci referatu rejestracji pojazdów. Do dnia 9. 04. 2021 r. kasa w urzędzie będzie nieczynna.
Druki przelewów oraz wykaz kont bankowych dostępne są na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Radomsku.
Z uwagi na rosnącą liczbę zachorowań, także wśród kadry urzędniczej Starostwa Powiatowego należy się liczyć z faktem, że czas niektórych procedur może ulec wydłużeniu.