Nowe procedury w Starostwie Powiatowym

Reklama

Jeśli otrzymaliście od Starostwa Powiatowego wezwanie do uzupełnienia złożonego wniosku – możesz to zrobić drogą mailową. W tym celu należy wykonać scan lub zdjęcie żądanych dokumentów i przesłać je do urzędu drogą mailową (dane kontaktowe)

Osoba wezwana do uzupełnienie wniosku jest zobowiązana do doręczenia oryginałów powyższych dokumentów najpóźniej w dniu odbioru decyzji administracyjnej wydanej w sprawie, po uprzednim telefonicznym umówieniu terminu z pracownikiem starostwa. Procedury te obowiązują do odwołania.


Chcesz być na bieżąco - zainstaluj naszą aplikację na swoim telefonie!

Darmowa aplikacja dostępna do ściągnięcia na Androida, oraz iOS w skelpach Google Play i App Store 
Pokaż więcej

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button
Puls Radomska

DARMOWY
POGLĄD