Zmiany w obsłudze klientów w Starostwie Powiatowym

Reklama

Od 1 czerwca Starostwo Powiatowe w Radomsku wraca do poprzednich godzin pracy: 7.30 do 15.30. Osobiste załatwianie spraw w urzędzie będzie się odbywać z zachowaniem obowiązujących wymogów sanitarnych. W jednym pomieszczeniu, w tym samym czasie nie może być więcej niż jeden klient na jedno stanowisko obsługi.

Sytuacja epidemiologiczna na ternie naszego powiatu powoli się normalizuje, dlatego Zarząd Powiatu Radomszczańskiego zdecydował, że od 1 czerwca zniesione zostaną ograniczenia dostępu dla klientów Starostwa Powiatowego w Radomsku i przywrócone poprzednie godzin pracy: 7.30 do 15.30. Bezpośrednia obsługa klientów odbywać się będzie z zachowaniem obowiązujących wymogów sanitarnych – w jednym pomieszczeniu, w tym samym czasie nie może być więcej niż jeden klient na jedno stanowisko obsługi.

– W trosce o zdrowie naszych klientów i pracowników, w celu zachowania obowiązujących wymogów sanitarnych pracownik Biura Obsługi Klientów oraz pracownik Referatu Rejestracji Pojazdów umożliwi wejście do urzędu wyłącznie jednemu klientowi na jedno stanowisko obsługi. Pozostałe osoby będą oczekiwać na swoją kolej przed budynkiem starostwa – wyjaśnia sekretarz Tomasz Kornacki.

Tak jak do tej pory obowiązywać będą dwa wejścia do urzędu. Klienci załatwiający sprawy w zakresie objętym wykazem zadań Referatu Rejestracji Pojazdów będą przyjmowani w drugim wejściu do urzędu (tzw. wejście B od strony ul. Leszka Czarnego). Pozostali klienci przyjmowani będą przy głównym wejściu do budynku.

Od 1 czerwca czynna będzie również kasa zlokalizowana w budynku Starostwa Powiatowego w Radomsku.


Chcesz być na bieżąco - zainstaluj naszą aplikację na swoim telefonie!

Darmowa aplikacja dostępna do ściągnięcia na Androida, oraz iOS w skelpach Google Play i App Store 
Pokaż więcej

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button
Puls Radomska

DARMOWY
POGLĄD