Kampania OSM Radomsko wygrała Plebiscyt Zmiany Roku 2021
Kampania Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Radomsku #WspierajmyNasze wygrała plebiscyt zorganizowany przez Ringier Axel Springer Polska.
#WspierajmyNasze to akcja marketingowa pro bono w duchu pandemicznej solidarności przedsiębiorców. Celem akcji zorganizowanej przez OSM w Radomsku jest wspieranie lokalnych producentów i zachęcanie konsumentów do kupowania polskich produktów. Stawianie na lokalnych producentów i sięganie po produkty, które powstają w naszym bezpośrednim sąsiedztwie to ważna inicjatywa z perspektywy wyzwań związanych ze skracaniem odległości w łańcuchach dostaw.
– Dziękujemy z całego serca wszystkim, którzy oddali swój głos na kampanię #WspierajmyNasze w Plebiscycie NOIZZ „Zmiany Roku 2021”! Byliście niesamowitym wsparciem w walce o zwycięstwo. Taka społeczność to prawdziwy skarb. Wśród nominowanych w kategorii „Zmiana na dużą skalę” znaleźli się dwaj globalni gracze: Lidl Polska i Levi’s. Nasza wygrana pokazuje tylko, że takie wartości jak wzajemność, utrzymywanie dobrych relacji i dbanie o siebie nawzajem mają moc. Działając razem z myślą o budowaniu lepszego jutra udowodniliśmy, że możemy mieć realny wpływ na to, co dzieje się wokół nas i w naszym ekosystemie. Tą Nagrodą zamykamy cały nasz kampanijny cykl marketingowy – mówi twórca kampanii.
Kampania #WspierajmyNasze zdobyła łącznie 5 nagród za innowacje
- Nagroda za Innowację w konkursie #BiznesKochaBiznes organizowanym przez portal Onet.pl (ze 100 tyś. zgłoszeń wybrano 60 projektów, które otrzymały w ramach Nagrody za pomysłowość kampanie zasięgowe warte 30 tyś.zł we wszystkich serwisach wydawcy)
- Radomszczańska Marka Roku 2020 za koncept kampanii marketingowej #WspierajmyNasze gratyfikującej lokalny solidaryzm gospodarczy oraz inspirujący debiut marki w mediach społecznościowych
- Nominacja do Prestiżowej Nagrody Europejskiej za Innowacje Spółdzielcze w ramach 5-th European Award for Cooperative Innovation w kategorii „Social Value Creation” (tworzenie wartości społecznej). Organizatorem konkursu była europejska organizacja COPA-COGECA zrzeszającą rolnicze związki zawodowe i organizacje spółdzielcze. Głównym jej celem jest reprezentacja interesów rolników państw Unii Europejskiej.
- Statuetka Osobowość Roku 2020 dla twórcy kampanii #WspierajmyNasze przyznana przez Kapitułę Redakcji „Dziennika Łódzkiego” i „Expressu Ilustrowanego”. Nagroda w kategorii Biznes.
- NOIZZ Zmiany Roku 2021. Nagroda w kategorii Specjalnej „Zmiana na dużą skalę”. W ramach wygranej Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Radomsku ponownie zdobyła kampanię zasięgową wartą 30 tyś. złotych. Partnerem Strategicznym Plebiscytu był UN Global Compact Network Poland, największa na świecie inicjatywa skupiająca zrównoważony biznes.