ZMIANY W MAGISTRACIE. NOWE WYDZIAŁY I NACZELNICY [FOTO, VIDEO]

Reklama

Paulina Grabowska, Wioletta Marcinkowska, Michał Chodkowski, Tadeusz Chejduk – decyzją prezydenta Jarosława Ferenca otrzymali wewnętrzne awanse. Od dziś pełnią obowiązki naczelników nowo powstałych wydziałów w urzędzie miasta.

– Pragnę zauważyć, iż osoby, które powołaliśmy na pełniących obowiązki naczelników są długoletnimi pracownikami urzędu. Przyglądaliśmy się pracy tych osób i naszym zdaniem znacznie lepiej będą wykonywały pracę niż ich poprzednicy. To są osoby ze znacznie większą inwencją – uzasadnia swoją decyzję prezydent Jarosław Ferenc.

Decyzja prezydenta podyktowana jest wejściem od dziś w życie nowego regulaminu organizacyjnego urzędu. – W momencie, kiedy zostałem prezydentem Radomska, na jednej z konferencji prasowej zapowiedziałem, iż będę przyglądał się pracy urzędu. Ponadto cały czas mam sygnały od mieszkańców, że urząd nie pracuje tak jak powinien. Dlatego po zdiagnozowaniu całości sytuacji wprowadziliśmy nowy regulamin organizacyjny urzędu. Zmiany mają służyć usprawnieniu kontaktu na linii petent – urzędnik – wyjaśnia Jarosław Ferenc.

Nowy regulamin oznacza zmiany w nazwach i zakresie działania kilku wydziałów. I tak Wydział Planowania, Realizacji Inwestycji i Infrastruktury Miejskiej, którego naczelnikiem był Ludwik Madej zastąpiony został Wydziałem Inwestycji i Inżynierii Miejskiej. P.o. naczelnika został Tadeusz Chejduk.

Wydział Architektury i Geodezji, kierowany przez Tomasza Nowaka zastąpiony został Wydziałem Gospodarowania Nieruchomościami i Nadzoru Własnościowego. P.o. naczelnika został Michał Chodkowski.

Zlikwidowany został też Wydział Edukacji i Wychowania, którym kierowała Elżbieta Sękowska. W jego miejsce powstał Wydział Edukacji i Kultury, którym jako p.o. naczelnika będzie kierowała Wioletta Marcinkowska.

Zlikwidowany został również Wydział Kultury i Promocji, na czele którego stała Aleksandra Nowak. W jego miejsce powstał Wydział Informacji i Promocji, którego p.o. naczelnika została Paulina Grabowska.

Awansowanie jednych oznacza utratę stanowisk przez drugich. Co zatem z byłymi już naczelnikami: Elżbietą Sękowską, Aleksandrą Nowak, Ludwikiem Madejem, Tomaszem Nowakiem? – Naczelnikom Sękowskiej, Madejowi i Nowakowi zostały wypowiedziane warunki pracy i płacy. Przysługuje im trzymiesięczny okres wypowiedzenia. Jeżeli chodzi o panią naczelnik Aleksandrę Nowak to chcielibyśmy by pozostała w urzędzie. Obecnie przebywa na urlopie wypoczynkowym i po powrocie z niego zostanie zaproponowane jej inne stanowisko – wyjaśnia prezydent Jarosław Ferenc.

Czy prezydent Radomska w kwestii personalnych roszad powiedział już ostatnie słowo, nie wiadomo. Zapytany przez naszą redakcję o dyrektorów Miejskiej Biblioteki Publicznej, Miejskiego Domu Kultury oraz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, czyli jednostek podległych miasta, w którymi kierują osoby zatrudnione przez jego poprzedniczkę stwierdził: – Jeżeli chodzi dom kultury w tej chwili zmian nie planuję.  Zostaną przeprowadzone audyty tych placówek kultury. Jeżeli chodzi o MOPS to jestem bardzo zadowolony z pracy tego ośrodka i póki co nie planuję żadnych zmian – zauważył prezydent Jarosław Ferenc.

Nowy schemat organizacyjny UM w Radomsku można pobrać TUTAJ


Chcesz być na bieżąco - zainstaluj naszą aplikację na swoim telefonie!

Darmowa aplikacja dostępna do ściągnięcia na Androida oraz iOS w sklepach Google Play i App Store.
Pokaż więcej

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button
Puls Radomska

DARMOWY
POGLĄD