PGK: Nowe Biuro Obsługi Klienta

Reklama

Od poniedziałku, 10 maja w Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji funkcjonuje nowe Biuro Obsługi Klienta wraz z kasą.

Nowy bardziej dostępny i wygodny punkt zlokalizowany jest tuż przy wejściu, za bramą zakładu przy ul. Krzywej 12. W BOK znajdują się dwa stanowiska do obsługi klienta oraz jedno stanowisko kasowe. Można w nim dokonać m.in. wpłat za wszystkie rachunki wystawione przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej, czyli zarówno opłaty za wodę, ciepło, jak i odbiór odpadów komunalnych. Wpłat można dokonywać gotówką oraz kartą.

Klienci chwalą sobie nowy punkt obsługi, który jest bardziej dostępny i komfortowy, szczególnie dla osób starszych czy niepełnosprawnych – podkreśla kierownik Zakładu Wodociągów i kanalizacji Robert Kosela.

Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00. Kasa czynna jest w godz. od 7.30 do 13.00 z przerwą od 9.30 do 9.45.



Chcesz być na bieżąco - zainstaluj naszą aplikację na swoim telefonie!

Darmowa aplikacja dostępna do ściągnięcia na Androida, oraz iOS w skelpach Google Play i App Store 
Pokaż więcej

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button