SALA OBRAD W URZĘDZIE MIASTA DOCZEKA SIĘ REMONTU
Dziś sala obrad Urzędu Miasta w Radomsku trąci duchem przeszłości ubiegłego wieku. Wkrótce ma się to zmienić. Planowany jest remont co by nie powiedzieć jednego z ważniejszych pomieszczeń w magistracie. Na ten cel w budżecie miasta ma zostać zabezpieczone 400 tys. złotych.
– Sala obrad jest wizytówką urzędu miasta, a z każdym rokiem coraz bardziej odstaje od standardów. Remont jest bardzo potrzebny – przyznaje radny Łukasz Więcek.
Póki co zakres prac nie jest dokładnie ustalony, jednak co nieco już wiadomo. – W ramach termomodernizacji urzędu, która będzie realizowana w tym roku przy wsparciu z unijnego programu, będzie wykonana klimatyzacja. Prace remontowe obejmą między innymi wymianę okładzin ściennych, zostanie zdjęta boazeria sprzed wielu lat, będą nowe gładzie, obniżony zostanie sufit. Planujemy też zmianę układu sali i zakup nowych mebli – wyjaśnia Mariola Wypych, skarbnik miasta Radomska.
Temat remontu sali powróci na najbliższej sesji rady miejskiej zaplanowanej na 24 kwietnia. Wówczas radni podejmą ostateczną uchwałę (podczas dzisiejszych obrad komisji rozwoju został przyjęty projekt uchwały) ma mocy której z budżetu miasta będzie można wydatkować 400 tys. złotych na remont sali obrad.