Mieszkańcy przy ul. Piastowskiej i Tysiąclecia w Radomsku nadal mają zimne kaloryfery. Kiedy PGK usunie awarię?

Reklama

Awaria sieci ciepłowniczej, do której doszło 28 marca została naprawiona. Dostawy ciepła zostały wznowione do przeważającej ilości mieszkańców. Jednak nie wszyscy mają jeszcze ciepło.


Zlokalizowanie, a następnie usuwanie awarii trwało wiele godzin. Przepływ ciepłej wody został wyłączony we wtorek, 28 marca na terenie całego miasta. W środę (29 marca) po naprawieniu awarii, rozpoczęło się napełnianie sieci, które niestety jest procesem długotrwałym. Dostawy ciepła do pierwszych odbiorców zostały przywrócone w późnych godzinach wieczornych, jednak nie wszyscy mają ciepło w domach.

PGK Radomsko: pojawiła się jeszcze jedna awaria

Na chwilę obecną dostawy ciepła zostały wznowione do przeważającej ilości odbiorców. Jednak w wyniku pojawienia się jeszcze jednego miejsca awarii ciepło dotrze z opóźnieniem do bloków zlokalizowanych przy:

  • ul. Piastowskiej 2 4 6 8 i 10 (Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy i Przedszkole Specjalne) oraz
  • ul. Tysiąclecia 9, 11, 13, 15.

– informuje PGK.

Przewidywany czas jego dostarczenia do powyższych odbiorców to godziny wieczorne w dniu dzisiejszym (30 marca).


Czytaj też: PUP: Pieniądze na kształcenie pracowników i pracodawców


Chcesz być na bieżąco - zainstaluj naszą aplikację na swoim telefonie!

Darmowa aplikacja dostępna do ściągnięcia na Androida, oraz iOS w skelpach Google Play i App Store 
Pokaż więcej

Powiązane artykuły

Back to top button
Puls Radomska

DARMOWY
POGLĄD