Mieszkańcy przy ul. Piastowskiej i Tysiąclecia w Radomsku nadal mają zimne kaloryfery. Kiedy PGK usunie awarię?
![](https://pulsradomska.pl/wp-content/uploads/2023/03/grzejnik-kaloryfer-zimno-zima-pgk-awaria-sieci-cieplowniczej.jpg)
Awaria sieci ciepłowniczej, do której doszło 28 marca została naprawiona. Dostawy ciepła zostały wznowione do przeważającej ilości mieszkańców. Jednak nie wszyscy mają jeszcze ciepło.
Zlokalizowanie, a następnie usuwanie awarii trwało wiele godzin. Przepływ ciepłej wody został wyłączony we wtorek, 28 marca na terenie całego miasta. W środę (29 marca) po naprawieniu awarii, rozpoczęło się napełnianie sieci, które niestety jest procesem długotrwałym. Dostawy ciepła do pierwszych odbiorców zostały przywrócone w późnych godzinach wieczornych, jednak nie wszyscy mają ciepło w domach.
PGK Radomsko: pojawiła się jeszcze jedna awaria
Na chwilę obecną dostawy ciepła zostały wznowione do przeważającej ilości odbiorców. Jednak w wyniku pojawienia się jeszcze jednego miejsca awarii ciepło dotrze z opóźnieniem do bloków zlokalizowanych przy:
- ul. Piastowskiej 2 4 6 8 i 10 (Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy i Przedszkole Specjalne) oraz
- ul. Tysiąclecia 9, 11, 13, 15.
– informuje PGK.
Przewidywany czas jego dostarczenia do powyższych odbiorców to godziny wieczorne w dniu dzisiejszym (30 marca).
Czytaj też: PUP: Pieniądze na kształcenie pracowników i pracodawców