Radomsko: kolejni mieszkańcy bez ogrzewania i ciepłej wody. Jak długo potrwa awaria?

Reklama

Kolejni mieszkańcy Radomska borykają się z brakiem ciepłej wody w domach. PGK powiadomił o wykryciu kolejnej awarii.


W wyniku ujawnienia nowego punktu awarii dostawy ciepła nie są realizowane do odbiorców zlokalizowanych przy:

  • ul. Jagiellońska nr parzyste od 12 do 20,
  • Św. Jadwigi, nr 109 – 115,
  • ul. Starowiejska – wszystkie bloki, po obu stronach ulicy.

Sądząc po wskazaniach urządzeń monitorujących sieć jest to już ostatnie takie miejsce. Nasze brygady pracują z pełnym zaangażowaniem, ale prace są utrudnione ze względu na zalanie wodą części uszkodzonej instalacji. Robimy wszystko by jak najszybciej usunąć uszkodzenia i przywrócić dostawę ciepła do wszystkich odbiorców – mówi kierownik zakładu ciepłowniczego, Jacek Nowak.

Na ten moment trudno ustalić termin zakończenia naprawy i przywrócenia dostaw ciepła. Optymistycznym terminem jest przywrócenie dostaw dziś (30 marca) w godzinach nocnych.


Czytaj też: Mieszkańcy przy ul. Piastowskiej i Tysiąclecia w Radomsku nadal mają zimne kaloryfery. Kiedy PGK usunie awarię?

Chcesz być na bieżąco - zainstaluj naszą aplikację na swoim telefonie!

Darmowa aplikacja dostępna do ściągnięcia na Androida, oraz iOS w skelpach Google Play i App Store 
Pokaż więcej

Powiązane artykuły

Back to top button
Puls Radomska

DARMOWY
POGLĄD