Magdalena Spólnicka

TRWA REMONT PREZYDENCKIEGO GABINETU

Podczas urlopu prezydenta Radomska Jarosława Ferenca, w jego gabinecie prowadzony jest generalny remont. Trwa też modernizacja sekretariatu prezydenta.

DSC_0805

Inwestycja obejmuje renowację parkietu: cyklinowanie, uzupełnianie ubytków, malowanie (gabinet prezydenta), renowację paneli podłogowych: cyklinowanie, malowanie (sekretariat) oraz malowanie ścian w gabinecie, sekretariacie i pomieszczeniu socjalnym. Wymienione zostaną również meble.

– Wykonywane prace remontowe w gabinecie prezydenta są kolejnym etapem planowanych remontów pomieszczeń w budynku urzędu. Pierwszy etap – w 2012 r. obejmował remont pomieszczeń na parterze (Referat Podatków). W 2013 r. nastąpiła wymiana stolarki drzwiowej we wszystkich pokojach urzędu. W roku 2014 r. przeprowadzono prace remontowe pomieszczeń na trzecim piętrze. Kolejny etap obejmował prace w pokojach na drugim piętrze i w salce konferencyjnej nr 105 (rok 2014, 2015 i 2016) – wyjaśnia Karolina Turowska z biura prasowego magistratu.

W tym roku rozpoczęto prace na pierwszym piętrze, tj. w gabinecie prezydenta oraz sekretariacie. Urzędnicy podkreślają, że inwestycja ta była konieczna.

– W gabinecie prezydenta ostatni remont przeprowadzony był w 2002 roku, tzn. w tym roku była renowacja parkietu, założono też panele podłogowe w sekretariacie. Z powodu zniszczonych powłok lakierniczych na powierzchni parkietu (zarysowań, przetarć), występujących przebarwień i szczelin w parkiecie oraz zniszczonych, zarysowanych paneli podłogowych w sekretariacie konieczne było przeprowadzenie niezbędnych prac remontowych – mówi Karolina Turowska.

Koszt prac remontowych wyniesie 4 tys. 690 zł. Znacznie więcej, bo blisko 15 tys. złotych (brutto) pochłonie wymiana mebli.

– Z uwagi na mało funkcjonalne wyposażenie gabinetu, tj. brak stołu konferencyjnego, krzeseł i szafek, w których można by było przechowywać dokumenty, konieczna była wymiana mebli. Z powodu długoletniej eksploatacji mebli, zostało wymienione także biurko, fotel biurowy, stolik, a dla zapewnienia funkcjonalności gabinetu, zakupiono stół z ośmioma krzesłami. Zakup wyposażenia gabinetu wyniósł 12.488,00 zł brutto – wyjaśnia naczelnik Wydziału Informacji i Promocji Paulina Grabowska.

Wyposażenie sekretariatu to koszt 2 tys. 200 zł (brutto). Zakupione zostaną: biurko narożne, szafa ubraniowa, szafy na dokumenty, kontener z szufladami podbiurkowy oraz szafka pod drukarkę.

Remont prezydenckiego gabinetu i sekretariatu zakończy się 31 stycznia 2017 r. W najbliższym czasie będą też przeprowadzone remonty (wraz z wymianą mebli) w pokojach na pierwszym piętrze urzędu: nr 110, 118, 119, 120, 121, 122 i 123.

Gabinet prezydenta tuż przed remontem:

Chcesz być na bieżąco - zainstaluj naszą aplikację na swoim telefonie!

Darmowa aplikacja dostępna do ściągnięcia na Androida, oraz iOS w skelpach Google Play i App Store 
Pokaż więcej

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button
Puls Radomska

DARMOWY
POGLĄD